İzleyiciler

13 Şubat 2014 Perşembe

Tanışma vesaire...


  Merhabalar.
  Ben Sevim. İzmit'te yaşayan bir ev hanımıyım. 
  Bundan uzun yıllar önce moda olan, benim artık modasının geçtiğini düşündüğüm bir motifti hanım diledi bey beğendiler.
  Her şey kızımın bir dizide bir battaniye beğenmesi ve benim de "Ben sana bunu yaparım." dememle başladı   bir yıl önce. Zamanla İnternet'te araştırdım ve fark ettim ki bu motiflerle battaniyeden çok daha fazlası           yapılabiliyor. Biz de böylece çıktık yola...
 Battaniyeler, bebek battaniyeleri, seccadeler, yastıklar yaparken fark ettim ki bu motifler bana iyi geliyor.  Arada sürpriz el ağrıları yapsa da, bazı geceler ağrılar uyutmasa da el emeğim göz nurlarımı görmek bana iyi geliyor. Belki sizlere de iyi gelir umuduyla paylaşıyorum benim terapi motiflerimi!   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder